• כללי
    1. ברוכים הבאים לאתר האינטרנט https:// www.inheal.org/ וכן לאתר האינטרנט https://Ip.inheal.org/ (להלן: "האתר") אשר בבעלותה של עמותת אמפא, עמותה רשומה 580713014 (להלן: “העמותה”) שכתובתה הרשומה היא בשדרות העצמאות, 67, בת ים, 5931501. 

    2. כל שימוש באתר, לרבות גלישה ו/או ביצוע פעולה באתר, ובכלל זה ביצוע הזמנה על ידי המשתמש (להלן: "המשתמש"), מהווה הסכמה לקבל ולנהוג לפי הוראות התקנון. שימוש באתר מהווה הצהרה כי המשתמש מודע להוראות תקנון זה ומקבלן, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד העמותה ו/או מי מטעמה בקשר עימן.

    3. תקנון זה כתוב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

    4. כותרות הסעיפים ניתנו לצורכי נוחות ואין ללמוד מהן לצורך פרשנות תקנון זה.

    5. העמותה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת. מועד העדכון האחרון של התקנון יופיע בשולי המסמך. מובהר, כי המשך שימוש המשתמש באתר מעיד על הסכמתו לשינויים אלה. ככל שהמשתמש אינו מעוניין בכך, עליו להימנע מהמשך שימוש באתר.

    6. המשתמש מסכים כי רשומות המחשב של העמותה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

    7. השימוש באתר ובתכנים שבו הינו כפי שהוא (AS-IS) דהיינו, ללא כל אפשרות להתערבות או שינוי מצד משתמש כלשהו ולצרכים פרטיים בלבד. אסור בתכלית האיסור להשתמש באתר ו/או בתוכנו, באופן חלקי או כולל, למטרות מסחריות.

    8. כמו כן, המידע, התמונות, המפרטים והנתונים באתר הינם כלליים ומוצגים כמות שהם (AS-IS), להמחשה ולהתרשמות בלבד, ולכן אין לשייכם לשירות או למוצר ספציפי. מובהר כי כל המוצרים ו/או האביזרים ו/או השירותים המוצגים לרכישה באתר אינם בהכרח זמינים. 

    9. תקנון האתר חל על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב), בין אם באמצעות רשת האינטרנט ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

    10. מובהר כי העמותה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק את פעילות האתר בכל עת ללא הודעה מראש.

    11. המכירה באתר לא מיועדת למכירה סיטונאית ו/או למכירה חוזרת (קניית מוצרים באתר לצורך מכירתם ללקוחות פרטיים ו/או עסקיים). 

    12. האתר, השירותים ו/או המוצרים הנמכרים באתר כוללים מידע רפואי, טיפולי ומידע כללי אודות העמותה, לרבות תחום פעילותה. יובהר כי המידע ו/או התוכן ו/או הפירוט אודות האתר, השירותים ו/או המוצרים הנמכרים באתר הינם על בסיס "AS-IS" והם מוצגים למטרות מידע בלבד ואין לראות בהם חוות דעת רפואית או תחליף לייעוץ רפואי או חוות דעת מקצועית ואינם תחליף להתייעצות עם איש מקצוע מוסמך לרבות רופא, רוקח, תזונאי, פיזיותרפיסט או כל מומחה אחרת בהתאם לעניין, על בסיס אישי ופרטני.  

    13. כל חומר רפואי המופיע באתר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי יעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול. השירותים והמידע באתר זה הינם כלליים ולא ניתן להתאימם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן ולצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא. 

כמו כן, העמותה רשאית לפרסם באתר, מעת לעת, חוות דעת מומחים בתחומים הרלוונטיים לפעילותה של העמותה, לרבות מאמרים, כתבות, קטעי עיתונות, פודקאסטים ועוד (להלן: "תוכן חיצוני"). העמותה אינה אחראית לתוכן חיצוני ו/או למידת הדיוק ו/או השלמות בתוכן חיצוני או כל מידע או דעה אשר נכללו בתוכן חיצוני האמור. כל התכנים אשר יוצגו באתר מבטאים את דעתו האישית של הכותב, ואינם בגדר המלצה, עצה או חוות דעת ואינם מהווים תחליף כזה או אחר להתייעצות מקצועית. 

  • הזכות/כשרות לבצע רכישות באתר

      1. רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:

        1. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בכלל זה מצהיר המשתמש כי הינו בן 18 שנה או מבוגר יותר, או מחזיק באישור של האפוטרופוס החוקי שלו לביצוע הפעולות.

        2. המשתמש הינו אדם אמיתי ולא נעשה על-ידי שימוש בתוכנת מחשב כלשהי, לרבות תוכנות BOT מכל סוג שהוא.

        3. באם אמצעי התשלום באמצעותו מעוניין המשתמש לבצע הרכישה הינו כרטיס אשראי, המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק כדין ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי הפעילות גם בישראל או קיבל את הסכמתו מרצון של בעל כרטיס אשראי כאמור, לעשות בו שימוש.

      2. העמותה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות המוצרים ו/או השירותים שהמשתמש רשאי להזמין באתר, וזאת מכל שסיבה שהיא, ללא חובת נימוק ומבלי שלמשתמש תהיה כל טענה בקשר עם כך.

      3. העמותה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לרכישות ו/או לבטל רכישות של משתמשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי הוראות תקנון זה או משתמשים המנסים לפגוע בניהולו התקין של האתר, וזאת ללא חובת נימוק ולמשתמש לא תהיה כל טענה בגין כך.

  • רכישת מוצרים ושירותים

    1. העמותה תאפשר למשתמש העומד בתנאי סעיף 2.1 לעיל (להלן גם: "הלקוח") לרכוש מוצרים ושירותים שונים באמצעות האתר (להלן: "ההזמנה").

    2. עבור כל מוצר ו/או שירות המוצע למכירה באתר יוצג במחירון ייעודי בו יופיעו פרטי המוצר ו/או השירות המוצע ומחירו. כדי לבצע הזמנה של מוצר ו/או שירות, אחד או יותר, יש ליצור קשר עם העמותה טלפונית או באמצעות השארת הפרטים באתר כגון שם מלא, מספר טלפון, וכתובת דוא"ל. מובהר כי השדות שיסומנו במפורש מחייבים מילוי. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא יוכל הלקוח לבצע הזמנה. יודגש, כי ללא מסירת פרטים מלאים ונכונים, לא תהיה באפשרות העמותה לספק את ההזמנה. כמו כן יובהר, כי מסירת פרטים שגויים בכוונה או ללא הרשאה עלולה להוות עבירה על החוק, בגינה אף עלולים להינקט הליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

    3. התשלום עבור השירות ו/או המוצר הנבחר על ידי הלקוח, יבוצע באמצעות עסקת אשראי טלפונית טרם אישור ביצוע ההזמנה על ידי העמותה. 

    4. מובהר כי מחירים ו/או זמינות המוצרים ו/או השירותים עבור הלקוח עשויים להשתנות משירות לשירות ו/או ממוצר למוצר (לפי העניין) וכן ביחס לסוג התור ו/או הבדיקה ו/או הטיפול המוזמן, הרופא ו/או המטפל, סוג הטיפול וכיו"צ, בכפוף ובהתאם להחלטת העמותה ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

    5. ידוע ללקוח, כי ייתכן שלצורך שימושו ו/או הזמנת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר על ידי העמותה, ככל שאלו יוזמנו על ידו, הלקוח יהא עשוי להידרש למלא ולחתום על מסמכים רלוונטיים ו/או להציג מסמכים ו/או אישורים רפואיים רלוונטיים (לרבות, הצגת בדיקות קודמות שבוצעו, סיכומי טיפולים נדרשים, טופס 17, מסמכים ותיעודים אודות עבר רפואי וכד') והכל בהתאם ובכפוף לשיקול דעת העמותה ובכפוף להוראות הדין. ככל שהלקוח אינו מעוניין למלא ו/או לחתום על המסמכים הרלוונטיים כאמור ו/או להציג אישורים ו/או מסמכים רפואיים הרלוונטיים כאמור, לפי דרישת העמותה, אזי הלקוח מתבקש להימנע מלהזמין את השירותים ו/או המוצרים המוצעים באתר. במקרה בו הלקוח הזמין את המוצרים ו/או השירותים הנ"ל, אך סירב לחתום ו/או להציג את המסמכים הרלוונטיים כאמור, ידוע לו כי העמותה תהא רשאית לסרב למתן השירותים ו/או המוצרים המוצעים על ידה, כולם ו/או חלקם, והלקוח מוותר על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי העמותה בעניין זה. 

    6. בנוסף למידע האמור בסעיף 3.2 לעיל, במסגרת הליך ההזמנה ימסור הלקוח את אמצעי התשלום באמצעותו הוא מעוניין לבצע את הרכישה, וכפי שיתאפשר באתר מעת לעת.

    7. אמצעי התשלום בהם יכול להשתמש הלקוח הינם כדלקמן: 

      1. כרטיס אשראי.

      2. BIT.

      3. העברה בנקאית לחשבון העמותה: בנק הפועלים (12), סניף 391, מספר חשבון 399995.

      4. לא ניתן לבצע הזמנות ולשלם באמצעות אמצעי תשלום אחרים. 

למען הסר ספק, העמותה תהיה רשאית להסיר ו/או להוסיף אמצעי תשלום, להגביל את התשלום ו/או את תנאי התשלום בתנאים ו/או לתת הוראות לעניין זה, והכל מעת לעת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

  1. מובהר, כי מטעמים של אבטחת מידע והגנה על פרטיות הלקוח, באם אמצעי התשלום שנבחר על ידי הלקוח לביצוע הרכישה הינו כרטיס אשראי, נתוני אמצעי התשלום לא ישמרו במלואם (רק ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום) במאגר המידע של העמותה וישמשו רק לצורך ההזמנה הספציפית.

  2. באם אמצעי התשלום שנבחר על ידי הלקוח לביצוע הרכישה הינו כרטיס אשראי, המערכת תבצע אימות פרטי כרטיס האשראי באמצעות חברת הסליקה. ככל שהתשלום לא אושר ע"י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה מתאימה, ההזמנה לא תבוצע והעמותה לא תהיה מחויבת כלפי הלקוח בשום דרך לרבות לא בשמירת זמינות המוצר ו/או השירות. 

  3. לאחר ביצוע ההזמנה, תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה או ניתנה על ידי הלקוח במסגרת ההזמנה. מובהר, כי ההודעה אינה מהווה אישור בדבר קבלת ההזמנה על ידי העמותה ו/או כי כלל המוצרים ו/או השירותים זמינים. במידה ולאחר ביצוע ההזמנה יתברר כי לא ניתן לספק את השירותים ו/או המוצרים, וכן במקרים שאינם בשליטת העמותה, לרבות, במקרה בו הרופא ו/או המטפל ו/או המומחה אליו הוזמן התור נאלץ לבטל את התור מסיבות אישיות וכן במקרה בו השירות ו/או המוצר אמור להינתן על ידי צד ג' כלשהו עימו העמותה התקשרה והשירות בפועל לא ניתן על ידו יקבל הלקוח הודעה מתאימה בדוא"ל ו/או שיחה טלפונית מטעם שירות הלקוחות של העמותה. במקרה של ביטול השירות ו/או המוצר כאמור על ידי העמותה, תשיב העמותה ללקוח, לפי העניין, את התמורה ששולמה על ידו בגין השירות ו/או המוצר שבוטל, ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי העמותה בעניין זה.

  4. מובהר כי ייתכן והמוצרים ו/או השירותים המופיעים באתר, לרבות, בין היתר, לא יהיו זמינים בעת ביצוע ההזמנה, והעמותה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה ולהודיע ללקוח על ביטול ההזמנה וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג'. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתה של העמותה להשיב ללקוח כל סכום ששילם ככל ואכן שילם לעמותה או לבטל את החיוב ככל שבוצע. במקרה האמור, לא תהיה ללקוח טענה כלשהי כנגד העמותה ובעצם ביצוע ההזמנה, מוותר הלקוח על כל טענה כאמור.

  5. העמותה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים ו/או השירותים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו המחירים לאחר בחירת המוצר ו/או השירות אך טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

  6. העמותה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

  7. העמותה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את מספר המוצרים ו/או השירותים שניתן לרכוש בכל הזמנה.

  8. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ על פי דין, אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

  9. מובהר כי ייתכן שמחירי המוצרים ו/או השירותים יהיו שונים ממחירי המוצרים הנמכרים במרכז הרפואי השיקומי של העמותה. בכל מקרה העמותה איננה מתחייבת כי המחירים של המוצרים באתר זהים או נמוכים יותר ממחירי המוצרים ו/או השירותים במרכז הרפואי השיקומי של העמותה ואין להסתמך על המחירים באתר כאילו העמותה התחייבה להציעם במחיר זהה או מוזל.

  10. עם אישור ההזמנה על ידי העמותה וקבלת התשלום בגינה, תשלח ללקוח חשבונית לכתובת הדוא"ל שהזין בעת ההזמנה (להלן: "אישור ההזמנה"). 

  • שירות לקוחות – 

      1. בכל תכתובת לעמותה יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות פרטי יצירת קשר. העמותה תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בזמן סביר.

      2. בשאלות לגבי המוצרים ו/או השירותים המוצגים באתר, או לפרטים נוספים בקשר לאתר, פעילותו ואופן ביצוע הזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של העמותה באחד מהאמצעים הבאים:

        1. בטלפון: 03-5008811 בימים א' עד ה', בין השעות  09:00-15:00

        2. בדואר אלקטרוני: info@medical360.org

        3. בעמוד צור קשר באתר.

  • ביטול מוצרים ושירותים

      1. לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), אשר עיקריהן יובאו להלן.

      2. במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו, יוכל לעשות זאת תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מבניהם), ובשירות מתמשך (בין אם קצוב לתקופה מסוימת ובין אם לא), יוכל הלקוח לבטל את הזמנתו תוך 14 יום מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מבניהם). במידה והלקוח מעוניין לבטל שירות חד פעמי, יוכל לעשות זאת בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מבניהם) בתנאי שהביטול כאמור ייעשה לפחות 2 (שני) ימים (שאינם ימי מנוחה) קודם מועד מתן השירות.

      3. ככל שהלקוח הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), המשתמש רשאי לבטל את העסקה החל ממועד ביצוע העסקה, ועד 4 חודשים מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מבניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העמותה לבין הלקוח. העמותה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

      4. בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, העמותה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, לרבות דמי המשלוח, ככל ושולמו על ידו. במקרה כזה העמותה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים (ובלבד שהביטול לא נבע מפגם, קלקול במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך הגילוי, והכל בהתאם להוראות החוק). ההחזר כאמור בסעיף זה, ייעשה באמצעות אמצעי התשלום באמצעותו בוצעה הרכישה שבוטלה ו/או בדרך אחרת שתוסכם על הצדדים במקרה והשבה כאמור איננה אפשרית.

      5. ביטול עסקה יתבצע באמצעות הודעת ביטול שתימסר לעמותה (להלן: "הודעת הביטול") באחת מהדרכים הבאות: 

        1. בטלפון: 03-5008811 בימים א' עד ה', בין השעות 09:00-15:00

        2. בדואר אלקטרוני: info@medical360.org 

        3. בעמוד ביטול עסקה  באתר האינטרנט של העמותה

        4. בהודעת הביטול ימסור המשתמש, בנוסף לפרטי ההזמנה, את שמו ומספר תעודת הזהות שלו וככל שהביטול מתבצע בטלפון גם ארבע ספרות אחרונות/מידע בדבר אמצעי התשלום בו בוצעה העסקה.

        5. במקרה של ביטול עסקה של מוצרים ו/או שירותים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, 3 ב-100 ₪, מוצר שני בהנחה) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה. ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים או השירות טרם סופק/ניתן ללקוח, החזר הכספי יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר ו/או השירות, בעת הרכישה.

  • ביטול  מוצר ושירות כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:

        1. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר ו/או השירות שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של העמותה בכתב או בעל פה כאמור בסעיף ‎4 לעיל, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר/השירות. ככל שיוחלט על ידי העמותה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי ישנו פגם או חלה אי התאמה, יוחלף המוצר/השירות או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.

        2. במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את העסקה, תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה .

        3. במקרה של ביטול מחמת פגם במוצר, ביטול הזמנה, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לעמותה. 

        4. העמותה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף‎ 5.5 לעיל את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום או כאשר מפרט המוצר ו/או הדירות שונה מהמפרט המפורסם באתר. במקרה של ביטול מחמת פגם ו/או אי התאמה, תחזיר העמותה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.

      1. יובהר, כי בהתאם להוראות החוק, אין בזכותו של הלקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של העמותה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. משכך לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להחזיר מוצר עם התווית ובאריזתו המקורית ככל הניתן. כן מתבקש הלקוח, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

      2. למען הסר ספק, זכות הביטול לא תחול על מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן על פי דרישות או מידות מיוחדות ו/או מכוח כל הוראה אחרת הקבועה בחוק הגנת הצרכן ו/או דין אחר, ואשר מגבילה את זכות הביטול כאמור. כמו כן, לא יינתן החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.

      3. למען הסר ספק, מובהר כי מדיניות ביטול במרכז הרפואי השיקומי של העמותה – אינה חלה ביחס למוצרים ו/או השירותים הנרכשים באתר.

      4. ביטול עסקה ע"י העמותה – העמותה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וללא כל חובת נימוק, בכל אחד מהמקרים הבאים:

        1. בכל מקרה אשר נבצר מהעמותה לנהל את האתר כתיקנו, לרבות במקרים של תקלות טכניות.

        2. בכל מקרה אשר נבצר מהעמותה לספק את המוצרים/השירותים.

        3. בכל מקרה שנפלה טעות קולמוס באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים/השירותים ו/או מחיר המוצר/ים/השירותים.

        4. בכל מקרה אשר בו נבצר מהעמותה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה. ללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי העמותה עקב ביטול כאמור.

        5. בכל אחד מהמקרים לעיל, תישלח העמותה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14 ימים ממתן ההודעה. 

  • אחריות ושירות

      1. העמותה עושה כל שביכולתה על מנת לספק למשתמש חווית שימוש איכותית ובטוחה באתר. עם זאת, ככל אתר, האתר אינו חסין מתקלות ו/או בעיות ועשויה שלא להיות למשתמש גישה לאתר מעת לעת.

      2. העמותה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו ו/או הצלחה ו/או הטבה ו/או שיפור במצבו הגופני ו/או הנפשי של המשתמש ו/או הלקוח מכל סיבה שהיא.

      3. נפלה טעות קולמוס בתיאור ו/או בנראות, ו/או באופן בו נראה המוצר ו/או השירות במסך המשתמש, לא יחייב הדבר את העמותה. בכל מקרה של פער ו/או הבדל כאמור יגבר התיאור המילולי של המוצר/השירות על התיאור הנשקף מהתצלום.

      4. תמונות המוצרים ו/או השירותים באתר נועדו להמחשה בלבד, ואינם מחייבים את העמותה. מובהר כי ייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים/השירותים הנמכרים בפועל, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה.

      5. העמותה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר העמותה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהם או קשורה אליהם.

      6. בכפוף לכל דין, העמותה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו העמותה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

      7. העמותה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של העמותה, לרבות מלחמה, מצב ביטחוני, שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ"ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

      8. בכל סתירה ו/או אי התאמה מכל מין וסוג שהוא בין כל תוכן באתר לבין תקנון זה, יגברו הוראות התקנון. 

      9. העמותה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית על ידי משתמשי האתר או על ידי כל גורם אחר שאינו מצוי בשליטתו המלאה.

      10. המשתמש מתחייב לפצות את העמותה, עם דרישתה הראשונה, בגין כל הפסד ו/או הוצאה ו/או נזק שייגרם לה בשל השימוש של המשתמש באתר ו/או רכישת מוצרי/שירותי העמותה, לרבות בגין כל טענה של צד ג' כנגד העמותה, הנובעת מהפרת הוראות תקנון זה.

      11. בכל מקרה, ואף אם ייקבע על ידי רשות משפטית מוסמכת כי לעמותה אחריות כלפי משתמש כלשהו, לא תישא העמותה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר/השירות הנרכש, וכן בכל נזק שאינו ישיר.

      12. האתר עשוי להכיל מידע בתחום הרפואי המוצג למטרות אינפורמטיביות בלבד ואין לראות בו תחליף לייעוץ או אבחנה רפואית שעל המשתמש לקבל מרופא או רוקח בהתאמה. אין להשתמש במידע אשר נכלל באתר, על מנת לאבחן כל מחלה או בעיה גופנית ואין לראות בו כהנחיה או המלצה על דרך טיפול, מניעה או בקרה בקשר לכל מחלה או בעיה גופנית. כל שימוש באתר או הסתמכות על תכניו הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.

      13. כאמור, בעת ביקור המשתמש באתר, יכול וייחשף המשתמש למידע ותכנים רפואיים, אשר חלקם מקורם בעמותה וחלקם יכול שיהא מקורם בצדדים שלישיים. העמותה אינה יכולה להיות ערבה לאמינות ודיוק המידע והמשתמש פוטר את העמותה ו/או מי מטעמה מכל אחריות בקשר עם הנדון, לרבות, כל טענה, תביעה, הפסד או נזק, ישיר ו/או עקיף הנובעים מהסתמכות ו/או שימוש  בתכנים ו/או מידע כאמור, שמקורם בצדדים שלישיים. 

  • קניין רוחני ושימושים אסורים

      1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות, אייקונים (icons), הלוגו, שם העמותה, וכל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, והסודות המסחריים, הינם רכושה של העמותה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר העמותה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר, כתובת האינטרנט שלו וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו. השימוש בזכויות האמורות מותר לעמותה בלבד.

      2. אין להעתיק, לשחזר, לבצע הנדסה חוזרת, לשנות, לשכפל, להפיץ, לשדר, להציג, למכור, לשווק, לפרסם, לעבד ולתרגם מידע כלשהו מן האתר, כולו או חלקו, לרבות סימני מסחר, תמונות, לוגו, טקסטים וקוד-מחשב, בלא קבלת רשותה המפורשת של העמותה מראש ובכתב.

      3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים ע"י העמותה, בבסיס הנתונים של העמותה, ברשימות המוצרים/השירותים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים העמותה בלא קבלת הסכמת העמותה מראש ובכתב.

      4. העמותה מתירה להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה וכן לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("DEEP LINK") או לעמוד הבית בלבד. העמותה תהיה רשאית להורות למשתמש להסיר פרסום או מידע בו נעשה שימוש באופן שלטעמה פוגע באינטרסים של העמותה או בקניינה.

      5. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו העמותה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב.

      6. אין להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, ובפרט תוכנות זדוניות, ולרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תוכן האתר, ולרבות שלא לצורך ביצוע הזמנות מרובות פריטים עבור אדם אחד במקרה של מכירות מיוחדות / השקות / פריטים במהדורה מוגבלת. מובהר כי שימוש באתר או בכל מידע המצוי בו לשם יצירת מאגר מידע ו/או לקט הינו אסור בהחלט.

      7. אין לפגוע בכבודו או בפרטיותו של משתמש אחר ו/או להשתמש באתר ו/או בתוכן האתר כדי לפגוע בשמו הטוב של כל אדם ו/או לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, לשון הרע ו/או כל מידע אחר שהינו שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד.

      8. אין לעשות שום שימוש בשום סימן מסחרי או עיצוב של מוצר או דגם המופיעים באתר או בצילומים המצויים באתר שהינם קניין רוחני מוגן, הן מכח הדין בישראל והן מכח אמנות בינלאומיות אליהן הצטרפה מדינת ישראל.

  • תוכן האתר ופרסומות

      1. בתקנון זה המונח "תוכן" או "תכנים", משמעם: כל תוכן, לרבות ומבלי לגרוע, טקסט, קישורים (Hyperlinks), עיצוב, איורים, תמונות, גרפיקה, תוכנות, גרפים, צליל, קטעי וידאו ו/או אודיו וכיו"ב.

      2. העמותה עושה מאמצים על מנת שהתוכן המופיע באתר יהא נכון, מדויק ועדכני. יחד עם זאת, העמותה אינה מתחייבת לכך, ויתכן כי התוכן אינו שלם ו/או שנפלו בו טעויות טכניות או אחרות, ולכן העמותה לא תישא באחריות כלשהי לעדכניות, דיוק ושלמות המידע המצוי באתר. המשתמש פוטר בזאת את העמותה מכל טענה ו/או דרישה בגין כל אובדן, נזק או הפסד, ישיר או עקיף, אשר נגרם כתוצאה מהסתמכות או שימוש במידע. האמור יחול גם על כל מידע המופיע בקישורים לאתרי אינטרנט אחרים (link) ו/או לאתרים אליהם ניתן להגיע באמצעות האתר.

      3. העמותה שומרת לעצמה את הזכות, בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, לשנות בכל עת את האתר, המידע והשירות במסגרתו, ובכלל זה על-ידי הוספה, גריעה, הפסקה או הגבלה, שינוי מבנה האתר, היקפם וזמינותם של המידע והשירות המוצעים בו וכל היבט אחר הכרוך באתר, בשירות ותפעול, ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת. מובהר, כי למשתמש לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי העמותה בגין האמור.

      4. באתר עשויים להיות מוצגים, תוכן, פרסומים, פרסומות, כתבות, מידע, שירותים, מוצרים ו/או כל תוכן אחר של צדדים שלישיים ו/או מטעמם, בין באמצעות הפניית המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים ו/או באמצעות הצגתם של אלו באתר (להלן: "תוכן של צד שלישי") .מבלי לגרוע מהאמור, השימוש של המשתמש בתוכן של צד שלישי הינו בכפוף לתקנון ו/או תנאי השימוש ו/או מדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים. מובהר, כי כל חוות דעת, הבעת עמדה, עצה, הצהרה, הצעה, אינפורמציה, שירות ו/או כל תוכן אחר בתוכן של צד שלישי, הינם של אותו צד שלישי.

      5. העמותה מבהירה בזאת כי התוכן הכלול באתר ו/או כל שימוש בו, לרבות בתוכן המסופק על ידי העמותה ו/או בתוכן של צד שלישי, לרבות כל כניסה של המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים על ידי הפניה באתר ו/או בפרסומת באתר, אינו מהווה המלצה ו/או חוות דעת ביחס להתאמתו למשתמש מסוים, ועל כן כל הסתמכות על הצהרות, הבעות עמדה, עצות ו/או כל תוכן אחר המוצג באתר ו/או במקום אחר שאיננו מטעם העמותה נעשה בהתאם לשיקול דעתו של המשתמש ויתבצע על אחריותו הבלעדית. למשתמש לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד העמותה בקשר לכל תוכן הכלול באתר בגין כל נזק ישיר או עקיף, הנובע משימוש ו/או כניסה כאמור ו/או בשל הסתמכות על תוכן של צד שלישי ו/או בשל פגיעה בפרטיות בעקבות שימוש כאמור. על המשתמש לבצע בעצמו את כל הערכותיו ובדיקותיו לגבי המוצר ו/או השירות אותו הוא מעוניין להזמין ו/או לרכוש, ובכל מקרה המשתמש מוותר ויהא מנוע מלהעלות כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין.

  • הרשמה

      1. הרישום לאתר ו/או לרשימת הדיוור באתר ו/או הזנת פרטים לשם רכישת מוצרים ו/או שירותים ו/או קבלת מידע ו/או מידע שיווקי ו/או דרכי יצירת הקשר עם העמותה וכן השימוש במידע שמסר המשתמש לעמותה ו/או שהצטבר אודותיו בעת השימוש באתר, לרבות שם מלא, כתובת דוא"ל, כתובת פיזית למשלוח, מס' טלפון וכדומה יתבצע בהתאם להוראות הדין ומדיניות הפרטיות של העמותה  יובהר כי כלל המידע ביחס לאיסוף ושימוש שהעמותה עושה במידע הנמסר על-ידי המשתמש במסגרת האתר מוסדר באופן מלא ומפורט במסגרת מדיניות הפרטיות של העמותה באתר, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה.

      2. העמותה רשאית, בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, למנוע ממשתמשים את הגישה למידע המצוי באתר ו/או לבטל את רישומם לאתר, לרבות (אך לא רק) היה והתנהגותם אינה הולמת ו/או ביצעו שימוש בלתי ראוי באתר, לרבות אי ציות לתנאי התקנון זה.

  • דיוור ישיר אלקטרוני/מסרון (SMS): 

      1. מידע פרסומי ו/או שיווקי ו/או מידע בקשר עם מוצרים ושירותים של העמותה ישוגר אל הלקוח בהתאם להסכמה מפורשת שנתן הלקוח לכך במהלך ההרשמה לאתר או בכל עת אחרת. 

      2. מובהר, כי מילוי פרטי דואר אלקטרוני ו/או טלפון סלולארי ואישור קבלת דיוור על ידי העמותה במקום הייעודי לכך, מהווה הסכמה של הלקוח לקבלת דיוור, הודעות וחומר שיווקי של מידע פרסומי, מבצעים, הנחות, עדכונים והטבות בלעדיות בקשר עם העמותה, המוצרים ושירותי העמותה, באמצעות אמצעי המדיה השונים לרבות הודעות SMS ודוא"ל שיישלחו ישירות למכשירו הסלולארי או לתיבת הדואר האלקטרוני של הלקוח, ולהיכלל לשם כך ברשימת התפוצה של העמותה. 

      3. בכל שלב לקוח יכול לבקש הסרתו מרשימת התפוצה באמצעות הודעה כתובה לעמותה או באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור. מובהר כי הסכמת הלקוח לקבלת הודעות וחומר שיווקי כאמור מהווה הסכמה בהתאם להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ"ב-1982.

  • שעות פעילות האתר

      1. האתר מיועד לפעול 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, למעט מקרים בהם האתר מושבת לצורך תחזוקתו ו/או מכל סיבה אחרת.

      2. מובהר בזאת, כי ייתכן שיחולו שינויים במועדים המצוינים בתקנון זה, לרבות שעות פעילות האתר וכדומה, והכל בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי של העמותה.

  • סמכות שיפוט וברירת דין

    1. על כל שימוש באתר ו/או על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה הנובעים משימוש זה ו/או בכל הקשור או הנובע מהזמנת מוצרי העמותה ו/או בכל דבר ועניין אחר הקשורים באופן ישיר או עקיף לאתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור ו/או הנובע מתקנון זה תהא נתונה לבית המשפט המוסמך בעיר תל אביב-יפו, והדין המהותי והפרוצדוראלי אשר יחול יהיה הדין הישראלי, אשר יגבר על כל כללי ברירת דין המפנים לתחולת דין זר.

  1. שונות

    1. תקנון זה, יחד עם מדיניות הפרטיות ומדיניות הקוקיז באתר, מהווים את ההסכם המלא בין המשתמש לבין העמותה בכל הנוגע לאופן השימוש באתר.

    2. אם תנאי מתנאי השימוש ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי השימוש הנותרים. במקרה כזה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר.

    3. כל שיהוי, ויתור, ארכה, איחור או הימנעות מצד העמותה למימוש זכויותיה ו/או בדרישת קיום תנאי מתקנון זה ו/או הסכמתה לסטות מהוראותיו לא יהוו תקדים, לא יחשבו לוויתור ו/או הסכמה מצד העמותה ואין להסיק מהן גזירה שווה למקרה אחר.

    4. הוראות התקנון המפורטות לעיל אינן יוצרות ולא יפורשו כיוצרות כל שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן או שלוח בין המשתמש לבין העמותה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

דילוג לתוכן